"Jestem jak rzeka Yamuna. Błogosławieństwo, miłość i uczucia płyną z mojego serca. Są one płynne i stale płyną. Nic nie może zatrzymać przepływu rzeki Yamuny.. Ja również taki jestem. Błogosławieństwo, miłość i uczucia wypływają ze mnie tak po prostu. Czekam na wszystkich moich uczniów, w dowolnym miejscu na świecie aby przyszli do tego brzegu Yamuny, pić, pić i pić, i aby byli zadowoleni. Płynę tak czy inaczej, czy oni przyjdą czy nie, ale jeśli oni przyjdą i napiją się to będą tak szczęśliwi... mam taką nadzieję że przyjdą. " ~ Srila BV Narayana Maharaja

czwartek, 10 marca 2011




"Słoń jest także silny. Ale jaka jest wartość siły bez bhakti? Nie chcę być silny w taki sposób. Chcę być silny w bhakti."

3 komentarze:

  1. "Ci którzy mają wiele światowych pragnień nie mogą płakać. Oni moga płakać tylko wtedy gdy pojawia się problem. Nieustannie zaangażowani w opiekę nad swoimi ciałami, nie mają czasu aby płakać za Kryszną. Powinniście być w tym temacie bardzo ostrożni. Ktoś ciągle może być zaangażowany w zadowalanie zmysłów, przejadanie się i w gromadzenie rzeczy potrzebnych do zadawalania zmysłów i w tym samym czasie może myśleć “Zrobię bhajana.” To nie jest ten proces." Srila Narayan Maharaj

    OdpowiedzUsuń
  2. "Powinnismy byc bardzo wdzieczni osobie ktora nawet bez dawania mantr czy diksza usilowala umiescic nas w kontakcie z guru czy krsna i dala nam inspiracje w wielbieniu radha i krsny w vaidhi bhakti." Srila Narayana Maharaja

    OdpowiedzUsuń
  3. Wy wszyscy przyszliście po hari-katha i otrzymacie hari-katha. To samo które Śrila Bhaktivinoda Thakura, i wasz Prabhupada mi zostawił. On mi powiedział, “Powinieneś to dawać.”

    Starajcie się spijać nektar hari-katha używając niczym kubków waszych uszu. Śrila Sukadeva Gosvami mówił o tym ale nie tak otwarcie jak ja o tym mówię. W Śrimad-Bhagavatam Sukadeva Gosvami nigdy otwarcie nie wymówił imienia Radhiki, ani też nie ujawnił imion Ćandrawali czy Lality I Viśakhy. Ale Śrila Bhaktivinoda Thakura je odkrył i będąc w Jego parampara ja również zdradzam wam tak wiele sekretnych imion i słodkich rozrywek. Starajcie się wziąść to do serca, I nauczajcie naszej misji na całym świecie. Nie bądźcie słabi. “Radhe, jaya jaya madhava dayite.” (Śrila Gurudeva)

    OdpowiedzUsuń