"Jestem jak rzeka Yamuna. Błogosławieństwo, miłość i uczucia płyną z mojego serca. Są one płynne i stale płyną. Nic nie może zatrzymać przepływu rzeki Yamuny.. Ja również taki jestem. Błogosławieństwo, miłość i uczucia wypływają ze mnie tak po prostu. Czekam na wszystkich moich uczniów, w dowolnym miejscu na świecie aby przyszli do tego brzegu Yamuny, pić, pić i pić, i aby byli zadowoleni. Płynę tak czy inaczej, czy oni przyjdą czy nie, ale jeśli oni przyjdą i napiją się to będą tak szczęśliwi... mam taką nadzieję że przyjdą. " ~ Srila BV Narayana Maharaja

środa, 21 września 2011

Vraja-Jana-Mana-Sukhakari


refren:

vraja-jana-mana-sukhakari
radhe syam syama syam

Kryszna daje szczęście w sercach wszystkich Vradżawasi – Radhe! Syama! Syama!


mor mukuta makarakrta-kundala, gala vaijayanti-mala,
caranana nupura rasala
radhe syam syama syam (1)

Nosi On pawie piórko mukut, huśtające o kształcie makara kolczyki, i girlandy vaijayanti dookoła swojej szyji a dźwięk jego dzwoneczków na kostkach jest pełen ras. Radhe! Syama! Syama! Syama!

sundara vadana kmla-dala locana, baki cita vana-hari,
mohana-vamsi-vihari
radhe syam syama syam (2)

Jego lotosowa twarz jest bardzo piękna a Jego oczy są jak płatki lotosu. Wędrując tu i tam oczarowuje On wszystkich swoim fletem i zgiętą w trzech miejscach postacią.

vrndavana me dhenu carave, gopi-jana manahari
śri govardhana-dhari
radhe syam syama syam (3)

We Wrindawanie dogląda On krów na pastwiskach, kradnie umysły gopi, i utrzymuje wzgórze Govardhana! Radhe! Syama! Syama! Syama!

radha-krsna mili aba dou, gaura-rupa avatari
kirtana dharma pracari
radhe syam syama syam (4)

Śri Radha-Kryszna zostali połączeni i teraz razem przychodzą jako złoty avatara, naczać kirtana-dharma. Radhe! Syama! Syama! Syama!


tum vina mere aur na koi, nama-rupa avatari
caranana me balihari
narayana balihari
radhe syam syama syam (5)

W tym świecie nie mam nikogo poza Tobą. Pojawiłeś się jako avatara o pięknym imieniu i o pięknej postaci. Twoje lotosowe stopy napełniają mnie zdumieniem – ten Narayana napełniony jest zachwytem! Radhe! Syama! Syama! Syama! 

Śri Śrimad Bhaktivedanta Narayana Maharaja


tutaj możesz posłuchać w wykonaniu uczniów Śrila Gurudeva Bhaktivedanty Narayana:



enjoy :) Radhe! Radhe!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz