"Jestem jak rzeka Yamuna. Błogosławieństwo, miłość i uczucia płyną z mojego serca. Są one płynne i stale płyną. Nic nie może zatrzymać przepływu rzeki Yamuny.. Ja również taki jestem. Błogosławieństwo, miłość i uczucia wypływają ze mnie tak po prostu. Czekam na wszystkich moich uczniów, w dowolnym miejscu na świecie aby przyszli do tego brzegu Yamuny, pić, pić i pić, i aby byli zadowoleni. Płynę tak czy inaczej, czy oni przyjdą czy nie, ale jeśli oni przyjdą i napiją się to będą tak szczęśliwi... mam taką nadzieję że przyjdą. " ~ Srila BV Narayana Maharaja

sobota, 22 stycznia 2011

Wszystkie moje córki powinny nauczać


Murwillumbah, Australia, 16 lutego 2002
Śri Tridandiswami Śrimad Bhaktivedanta Narayana Maharaja

[Tuż przed rozpoczęciem swojego wieczornego wykładu, Śrila Maharadża wezwał swoją młodą uczennicę, Damodara-Priya dasi, (który studiowała prawo na uniwersytecie) aby mówiła do audiencji 400 wielbicieli i gości. Ona nigdy wcześniej nie mówiła o Krysznie na forum publicznym.]

[Śrila Narayana Maharadża:] Damodara Priya powinnaś wstać i mówić o misji Śrila Bhaktivedanta Swamiego Maharaja - Twojego Prabhupada. Mów o tym, dlaczego on przyszedł, jak podróżował w starszym wieku, i co było jego misją. Powinnaś mówić bardzo odważnie.

[Damodara-Priya dasi:] Jestem naprawdę bardzo zakłopotana, stojąc tutaj, ponieważ patrzę na publiczność i widzę tak wielu ludzi, których wiedza i oddanie są o wiele wyższe niż moje.

[Śrila Narayana Maharadża:] Zacznij od pranama mantry do swojego Gurudewa. Wtedy więcej inspiracji przyjdzie.

[Damodara-Priya ofiarowała modlitwy do guru-parampara a następnie powiedziała kilka zdań. Mówiła bardzo prosto, ale bardzo entuzjastycznie i odważnie.]

[Śrila Narayana Maharadża:] Ona jest adwokatem. Może głosić moją misję. Ona mówi o duszy. Tak, tego chcę. Bardzo dobrze. Dziękuję.

[Damodara-Priya kontynuje przemówienie następne 5 minut.]

[Śrila Narayana Maharadża:] Chciałbym, aby wszystkie moje córki i moje dzieci tak mówiły - bardzo odważnie - rycząc jak lwy i skacząc jak lwy na głowę słonia.

[Potem, wskazując inne panie na widowni, mówił dalej:] Ty, ty, i ty. Nie chcę [teraz mówi w tonie nieśmiałego małego kotka:] miau, miau, miau. [Innymi słowy, "nie chcę, nieśmiałego, bojaźliwego, nauczania."] Musisz być gotowa do głoszenia mojej misji na całym świecie. Rozpocznij w Australii, a następnie na całym świecie. Dlatego powiedziałem wam aby ćwiczyć się. Potem, pewnego dnia, kiedy staniesz się ekspertem, powinnaś nauczać jak lew -tak jak ja - na całym świecie. Dziękuję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz